Això d'escriure, no se'm dona massa bé, ja li vaig dir a la psicóloga (CI). Jo li vaig dir que era de ciències i ella em va respondre que la psicologia era una ciència... Així que ens hem entretingut a buscar contes populars dels paisos d'origen dels nens que esperem pq. els hi pogueu llegir abans d'anar a dormir (les marques d'aigua també representen el país, però no es veu massa clara). Aquí una mostra....



This entry was posted on jueves, abril 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentarios:

    Laura dijo...

    Són molt molt macos... t'animo a que de tan en tan vagis copiant aquests contes aquí al blog perquè aixi poguem llegir-los tots i si convé... "apropiar-nos-els"...

    El de la mosca torpe ja està penjat al meu blog... em faré el propi libro-cuentos...

    Laura.

  1. ... on 9 de abril de 2009, 19:25  
  2. Monika dijo...

    Oido cocina....
    i acabo de veure el teu blog, queda "guay"

  3. ... on 9 de abril de 2009, 19:37  
  4. Laura dijo...

    Ei, si et passes pel meu blog, trobaràs una coseta per tu.
    Laura.

  5. ... on 11 de abril de 2009, 12:10  
  6. Naireth dijo...

    Hola Monika,

    Soy Nazareth, del grupo de adopvietnam. Las tarjetas te han quedado preciosas y la telita que has usado me encanta.
    Perdona que no te haya enviado antes mi deseo y retal, pero no te había visto en la lista de la colcha. Pero no te preocupes que ya mismo me pongo a prepararlo y te lo envío el lunes sin falta.
    Por cierto, he visto que tienes enlazado mi blog (Libélulas y dragones). Lo he trasladado. Ahora la nueva dirección es:

    http://dragones-y-libelulas.blogspot.com/

    Bs y disculpa de nuevo por la tardanza

    naireth

  7. ... on 11 de abril de 2009, 21:47  
  8. Tuà dijo...

    Hi ha un desig que em sona ;-)

  9. ... on 12 de abril de 2009, 16:00