Fa uns dies, de casualitat vaig topar amb el blog d'una mare que tractava un tema que em va agradar molt.
Parlava de les pors dels nens, sobretot a les nits, i dels monstres...
Aplica una tècnica per superar aquestes pors, que consisteix en demanar als nens que plasmin en paper els monstres dels seus malsons, i (ara que totes ens hem convertit en expertes costureres gracies a la vànova dels 100 desitjos) fer-los cobrar vida...
Fins i tot hi ha qui te'l fa, o es venen packs per fer-los a casa :-P


This entry was posted on viernes, noviembre 13, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentarios:

    gloria dijo...

    Qué curiós!! Ara li pegaré una miradeta...
    Un abraç

  1. ... on 13 de noviembre de 2009, 16:55  
  2. Laura dijo...

    Quina passada no??
    Laura.

  3. ... on 13 de noviembre de 2009, 17:02  
  4. marta dijo...

    M'ha agradat... Però em sembla que no m'atraparé la feina...

  5. ... on 13 de noviembre de 2009, 17:42  
  6. lalala dijo...

    Oh! Que xulo!!Que original! De moment no en tenim de mal sons, però ho tindré en compte!

  7. ... on 14 de noviembre de 2009, 14:45  
  8. Tuà dijo...

    Està guai... ara que igual li agafa més tirria de veure'l nit i dia rondant per allà...

  9. ... on 14 de noviembre de 2009, 21:40