Ja tenim disseny escollit, ara falta rebre uns quants desitjos més i ja ens podem posar mans a l'obra, ay ay ay...
El patró ens l'ha enviat la companya de viatge Naireth, extret del llibre 100 Good Wishes, ideat expressament amb diversos models per fer els cobrellits amb el nombre exacte de retalls.
El que hem escollit nosaltres consta exactament de 80 desitjos que utilitzarem per la part central, combinats de 4 en 4, i els 20 restants, es col·locaràn individualment, de 10 en 10 al voltant.
M'agrada.... :-) ara falta veure si en serem capaços :-(




This entry was posted on lunes, mayo 25, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comentarios:

    Laura dijo...

    Ei m'agrada moltissim aquest disseny!
    Laura.

  1. ... on 25 de mayo de 2009, 20:47  
  2. Monika dijo...

    A que si??? el vaig trobar molt original, a veure quin xurro em surt....

  3. ... on 25 de mayo de 2009, 21:35  
  4. Tuà dijo...

    Segur que et queda guapo guapo!!!
    La Naireth te'n va passar d'altres?Saps penso que em sobraran retallets i igual m'animo i en faig 2... encara que no ho tic clar al 100%...

  5. ... on 25 de mayo de 2009, 21:54  
  6. gomi.mecas dijo...

    hola, he visto que vas ha hacer la colcha de los deseos, y me gustaria intercambiar deseo contigo
    bruxi75@hotmail.com
    besos

  7. ... on 17 de junio de 2009, 16:33