Hem rebut un altre premi, però com que requeria el seu temps, he tardat en publicar-lo. Les regles son:

1- Publicar el premi i fer referencia a qui ens l'ha donat...

La Marta, de Cardona, Mali connection, que d'aquí res ja tindran aquí al seu petit Madou, gràcies per pensar en nosaltres en un moment tan especial...

2- Escollir a 7 dones més a qui donar-li el premi...

Moltes de vosaltres ja l'heu rebut, així que intentaré que arribi a les que encara no...
A la Mari, per variar ;-) ja que el nostre viatge no seria el mateix si ells no el fessin al nostre costat.
A la Mar, que s'ha estrenat recentment tant en el món del blogs com en el d'aquest emocionant recorregut.
A la Marta, per la seva tasca solidaria, preciosa.
A la Cris, que està de enhorabona, esperant el moment de poder abraçar per fi els seus bombonets.
A la Laura, que amb la seva forma d'escriure aconsegueix distreurem una estona de la vida quotidiana.
A la M.Carmen, per totes les coses interessants que troba de Vietnam.
A l'Elena, que estic segura que serà una tieta molt "guay".

3- Explicar 7 coses rares o estranyes sobre mi...

Aquesta em resulta molt molt difícil per que sóc molt reservada, així que li he demanat ajuda a en David i el resultat es:
1.- Em costa dormir si hi ha alguna arruga al llençol de sota.
2.- No m'agrada el pa amb tomàquet, odio les pepites!
3.- Les meves amigues em deien "fresses", ara ho fan els seus nens.
4.- M'encanten els gats, tant els meus pares com la sogra en tenen, però resulta que els hi tinc al.lèrgia.
5.- Podria viure només a base de xocolata.
6.- Alguna cosa tiren a l'aire als restaurants que em pica el nas... molt...
7.- Em fa yuyu trepitjar terres de vidre, ventilacions del metro,...



This entry was posted on martes, diciembre 08, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarios:

    Nina Chan dijo...

    jeje, en el punt 4 i en el 7, em passa igual! vaja...pensava que era sola en el món, jaja! un kiss guapi!!

  1. ... on 8 de diciembre de 2009, 22:54  
  2. Cris dijo...

    ¡¡¡¡Gracias por el premio, Monika!!!!
    Millones de besos.

  3. ... on 9 de diciembre de 2009, 9:45  
  4. Mari y Vicente dijo...

    Gracias guapa!!! Para nosotros tampoco sería lo mismo sin vosotros, porque con quien nos íbamos a desahogar... ¡¡¡y con quien íbamos a hacer las rutas gastronómicas!!! jejeje

    Un besito gordo

  5. ... on 9 de diciembre de 2009, 18:54