Ja fa dies que vam rebre un altre premi, però no trobava el moment de publicar-lo.
1. Mostrar l'imatge del premi en el meu blog:

2. Agrair a qui me l'ha donat: Moltes gràcies Anna (Adopció a la Xina), m'encanta llegir i he arribat a alternar 3 llibres alhora (o més...)
3. Dir per quin motiu m'agrada tant llegir:
Vius situacions que no t'haguessis imaginat mai, et permet posar-te en la pell d'una altre persona o identificar-te amb ella, visitar llocs impensables, experimentar sensacions inimaginables. M'ajuda a esvair-me, a conèixer món, es una font de coneixement inesgotable, company de viatge i d'estones mortes... segueixo?
4. Passar el premi a altres blogs:
a tots els amants de la lectura...



This entry was posted on miércoles, diciembre 30, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarios:

    gloria dijo...

    Mira, tot aço vaig estar fent-ho jo ahir a València... ara prepararé una entradeta...
    Un abraç.

  1. ... on 30 de diciembre de 2009, 16:27