I nosaltres, com no, també l'estem fent... Tot just acabem de començar, però ja en tenim un munt... Estem encantats amb la ideia i cada dia al arribar a casa correm cap a la bústia, avui n'hi havien 2 amb 2 desitjos cada un!! no ens podem queixar. Tot i que molts desitjos venen de gent "desconeguda", a tots els considerem part de la familia, i a partir d'ara del mobiliari ;-)


Els primers en arribar ho van fer el mateix dia que la assistenta social, així que considero que ens van portar sort...

El de la Almudena i en Javi (Logroño) es especial... en aquest moment es troben a Vietnam recollint la seva petita libèl.lula

I el de la Vicki (Tarragona), quines coses que té la vida, eh? si ja ho diuen que el món es un mocador...

Després va arribar el de la meva Laura, que m'ajuda a que l'espera sigui mes curta amb les llaaaaaaaaaargues converses virtuals que mantenim...

I al cap de res el de la Mª José, en Leo i la Sofía Lin de Benalmádena (Málaga).

A la Montse li vaig haver d'anar a buscar a Saragossa, així que vaig aprofitar que hi anava per feina. No em cansaré mai de repetir-ho, els teus nens son.... son... es que m'encanten....

El de la Mercedes i l'Alfredo de Laguna de Duero (Valladolid)...

Després del dia D no han parat, esperem que no decaigui!! El de l'Ana i l'Oscar de Madrid,

i el de la Silvia i en Javi de Ribaroja del Turia (Valéncia) van arribar de la mà. Per cert, he vist en el teu foro les fotos de quan l'estaves fent!! L'he reconegut per la floreta ;-)

I avui, per rematar la setmana, els de la Beatriz, Ramón i Adri, de Torrox-Costa (Málaga). Menudo lío me hice con el retalito-regalito, todavía me ruborizo cuando lo recuerdo :-P

I els de la Isabel, en Manolo i la Leire, de Sta. Coloma de Gramanet, que li van a buscar un@ germanet@ a Xina...

EN VULL MES!!!!



This entry was posted on jueves, abril 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarios:

    Laura dijo...

    Nena!!! Per començar no estar gens malament eh???
    Això de "la meva" Laura m'ha fet posar vermella... jeje.
    Muack.
    Laura.

  1. ... on 9 de abril de 2009, 19:22  
  2. Beatriz dijo...

    Esta colcha te va a quedar preciosa y llena de buenos deseos.
    Beatriz
    http://caminoaetiopia-bea.blogspot.com/

  3. ... on 10 de abril de 2009, 16:49  
  4. Tuà dijo...

    Déu ni do quants en tens!!! Si en vols un altre... doncs, avisa.

  5. ... on 12 de abril de 2009, 15:59